Fundusz inwestycyjny Falcon Investment Management, nowy właściciel Parku Handlowego w Kłodzku, planuje jego rozbudowę. W efekcie zapowiedzianych działań obiekt powiększy się o dodatkowe 1650 mkw. w dwóch budynkach.
– Nabycie PH Kłodzko od firmy P. A. NOVA SA było przemyślaną decyzją. Zyskaliśmy kolejny świetnie funkcjonujący i lubiany park handlowy z potencjałem na powiększenie i uzupełnienie oferty handlowej. Rozbudowa jest więc korzystna zarówno z punktu widzenia funduszu, jak i lokalnej społeczności, która zyska kilka dodatkowych powodów, aby odwiedzić nasz obiekt – mówi Piotr Piechocki, prezes zarządu Falcon Investment Management.
Wcześniej jednak nowy projekt firmy przejdzie rebranding i dołączy do rodziny OTO Parków – marki parków handlowych Falcon Investment Management.
– Równolegle do planowanej zmiany szyldu rozpoczynamy we współpracy z P. A. NOVA SA procesy formalno-prawne związane z uzyskiwaniem pozwoleń i decyzji administracyjnych. Rozmowy z potencjalnymi najemcami trwają, a duże zainteresowanie ze strony wiodących marek utwierdza nas w przekonaniu o silnym potencjale handlowym Kłodzka. Z uwagi na ograniczoną powierzchnię rozbudowy, zależy nam, żeby finalny miks najemców był komplementarny i w pełni odpowiadał na potrzeby klientów. Otwarcie nowej części planowane jest na 2025 rok – komentuje Daria Górniak, Leasing & Asset Management Director w Falcon Investment Management.
Park Handlowu w Kłodzku został otwarty w marcu 2024 roku i od tamtej pory niezmiennie cieszy się dużym zainteresowaniem mieszkańców miasta i okolic. Obiekt ma 7 tys. mkw. powierzchni, na której funkcjonują takie marki, jak: Aldi, Dealz, Action, KAES, Martes Sport, Neonet, Pepco, Rossmann, Sinsay oraz zlokalizowany w bezpośrednim sąsiedztwie – market budowlany Castorama.