Od 1 stycznia 2025 roku w Urzędzie Miejskim w Dusznikach-Zdroju wprowadzone zostały zmiany organizacyjne. Jak czytamy w komunikacie wydanym przez urząd, ich celem jest stworzenie dobrze zorganizowanego i przyjaznego dla mieszkańców urzędu, który skutecznie realizuje swoje zadania.
Zmiana na stanowisku zastępcy burmistrza
Maciej Schulz, który do tej pory pełnił funkcję zastępcy burmistrza, zakończył swoje obowiązki na tym stanowisku. Władze miasta powierzyły mu nową rolę – od 2025 roku pełni obowiązki Dyrektora Dusznickiego Ośrodka Kultury.
Nowy Referat Organizacji i Rozwoju
Utworzony został także Referat Organizacji i Rozwoju, którego kierownikiem został Damian Bochnak. Referat przejął szereg kluczowych zadań i składa się ze stanowisk:
– ds. kadr, organizacji pozarządowych, oświaty
– ds. pozyskiwania środków zewnętrznych
– ds. obsługi rady miejskiej i archiwum zakładowego
– ds. sekretariatu Burmistrza
– ds. obsługi klienta i działalności gospodarczej
Likwidacja Biura Promocji Miasta
Biuro Promocji Miasta zostało zlikwidowane, a jego zadania zostały rozdysponowane w ramach nowej struktury.
– Zachęcamy mieszkańców do dzielenia się opiniami na temat funkcjonowania urzędu i zgłaszania sugestii dotyczących dalszych usprawnień. Razem możemy uczynić naszą gminę jeszcze lepszym miejscem do życia – czytamy w komunikacie Urzędu Miejskiego w Dusznikach-Zdroju.